Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Πριν σας πω την γνώμη μου θέλω όλοι να γνωρίζεται ότι μόλις τελείωσε ο αγώνας ήρθε ο κύριος Δασκαλάκης και ένας ακόμα που δεν ξέρω και μου ζήτησαν συγνώμη γιατί παραφέρθηκαν, όπως ζήτησα και εγώ συγνώμη γιατί εγώ ήμουν αυτός που ξέφυγε στο τέλος...

Επίσης έδωσα τα χέρια με τους παίχτες του ολυμπιακού και τους ευχήθηκα καλή συνέχεια όπως και αυτοί. με τους παίκτες δεν υπάρχει καμία διαφορά ίσα-ίσα γνωριζόμαστε χρόνια, και δεν υπάρχει περιπτώσει για έχθρα ανάμεσα μας.

θέλω επίσης να ζητήσω συγνώμη από όλους όσους ήταν εκεί από όποια ομάδα και να ήταν. Όσο για το παιχνίδι πότε δεν φταίει μονό ένας, ακουγόταν πολλές μέρες πριν, και κακώς γινόταν αυτό.

Δεν θέλω να αναλύσω τι έγινε ακριβώς θα πάρει ώρες, τα ξέρετε σχεδόν όλα. όσο για εμένα θέλω να σας πω ότι δεν είμαι κανένας τραμπούκος που γύρευα φασαρία, όσοι με ξέρουν γνωρίζουν καλά ότι δεν προτιμώ φασαρίες, αντίθετα θέλω γέλια και χαρές για όλους.

Από την αρχή του παιχνιδιού ακούγαμε πολλά, άλλα δεν αντιδρούσα γιατί αυτά είναι μέσα στο ποδόσφαιρο, προς το τέλος όμως παραξέφυγαν κάποιοι οπαδοί του ολυμπιακού πίσω από τον πάγκο του Ροδοχωρίου, πήγα ευγενικά να τους πω ότι πρέπει να σταματήσουν για να τελειώσει το παιχνίδι και να πάμε όλοι σπίτια μας, και άρχισαν να με βρίζουν.

Όταν για πάνω από 90 λεπτά μας βρίζουν και εμένα και τους συμπαίκτες μου και τον προπονητή μου αλλά και τον πρόεδρο τον κύριο Τάσο, κάπου ξέφυγα και εγώ, και αντέδρασα.

Αντέδρασα γιατί εγώ την ομάδα μου την έχω σαν οικογένεια μου και έτσι έφτασα σε αυτό το σημείο. Λάθος μου για αυτό και ζητώ ξανά συγγνώμη από ολους. Αγαπώ πολύ το ποδόσφαιρο είμαι τρελαμένος με την μπάλα και θα συνεχίσω. Ελπίζω να κάνετε και εσείς το ίδιο και να αφήσετε τα άσχημα να σβησουν. Τις ευχές μου σε όλους.

Σάκης Νακόπουλος

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

Ακολουθήστε το Ροδοχωρίτης στο facebook

0 Σχόλια για το: "Διευκρίνιση από τον ποδοσφαιριστή του ΓΑΣ Ροδοχωρίου Σάκη Νακόπουλου"

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάζετε επώνυμα και με ελληνικούς χαρακτήρες.
Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.

Ανώνυμα σχόλια ή με διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

    Καλώς ήρθατε στο δικτυακό μας τόπο. Στο χώρο αυτό φιλοξενούνται πληροφορίες για το χωριό μας. Γενικές πληροφορίες, ιστορικά στοιχεία, δραστηριότητες διαφόρων φορέων, ομάδων ή και μεμονωμένων ανθρώπων του χωριού.

    Η σελίδα αυτή έχει ανοίξει για όλους εμάς. Όλους όσους θέλουν να μιλήσουν, να φωνάξουν, να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν, να αποδοκιμάσουν ή να επιδοκιμάσουν, να διαμαρτυρηθούν και τέλος πάντων να προτείνουν κάτι.

    Δεν υπάρχει υστεροβουλία, μόνο ανιδιοτέλεια. Αυτήν την προσπάθεια την κάνουν κάποιοι (δεν έχει σημασία ποιοι) για να συμμετέχουν όλοι (και όλοι έχουν σημασία!).

    Μία προσπάθεια με μεράκι από τους ανθρώπους του Χωριού για το χωριό και όχι μόνο.

    Και όπως θα έλεγε και ο λεγεωνάριος…
    ολάν σ’ αούτο το χωρίον ολ’ παλαλοί είναι ρε παιδί μου!…

    Επικοινωνήστε με το Ροδοχωρίτης στο:

    Image Hosted by ImageShack.us


    NewsLetter Ροδοχωρίτης

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλα τα νέα του Ροδοχωρίου και όχι μόνο στο Email σας

    Γράψτε εδώ το Email σας:

    Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας

    Παρακολουθήστε μας στο youtube
    Ο Καιρός στο Ροδοχώρι

    Αρχειοθήκη ιστολογίου

    Ροδοχωρίτης